2010. június 28., hétfő

:)

Sziasztok!

Nos végre eljutottam oda, hogy van egy kis időm írni.:)Másokat irigyelek,akik rendszeresen jelentkeznek..node sebaj, most vagyok, írok és fel is töltök:)

Adrienntől blogdíjat kaptam..hú de nagyon régen már...elnézést, hogy még csak most reagálok, köszönöm nagyon---oldalra csináltam is neki modult.:)
Saját konyhám nincs, így arról képet sem tudok feltölteni...helyette megfelel remélem egy kép arról,ami már biztos, hogy helyet kap benne:)



A 6. scrapbookos oldal..hmmm...hát ez igazán nehéz kérdés..mert mi az,amit elfogadhatónak,és valóban scrapbooknak gondolok...

Továbbadni ezt nem fogom..mire ide jutottam, szerintem mindenkinél járt.Legközelebb iparkodom,de köszönöm még egyszer a bizalmat.

Scrapbookolok ám rendesen..akár vuvuzela hallgatása közben is:P...az ovis táborban képeslap készítésre fogunk ráállni;)tehát azért nem tétlenkedem.
Bizonyára láttátok, hogy én nyertem Atyus kihívásán.Nagyon nagyon nagyon boldog voltam:)már a készítésekor is.Azóta az elmúlt héten már a nyereményt is kézhez vettem(köszi csajok) sőt fel-fel használgatom a képeslapokhoz, alkotásokhoz.
Fel is töltöttem 2 legutóbbi munkámat,most megteszem ide is.



Nehezen készítek olyan képet, amin felnőttek vannak,ezért is örültem meg,mikor elkapott a gépszíj....nagyon nagyon büszke vagyok rá..és bár a befotózást még tanulgatni kell, remélem akad, akinek tetszik.

A másik pedig yabo kihívásra is készült...bár ez csak később derült ki számomra is.Párizsban láttuk ezt a körhintát...szerintem szép



Köszi,h. benéztél.
Masni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése