2009. szeptember 23., szerda

Nyílván nem szeretném,ha egyszer Nimródon lenne tetoválás nagykorában(vagyis miért ne?!,úgy lesz ahogy majd ő akarja),de a photoshop-ban bármi megtörténhet és mivel az én fantáziám általában nagyon elemelkedik a valóságtól gondolom elnézitek nekem ezt a "szentségtörést" is,hogy pici babként is tetkót rakok rá


Nagy meglepetést ért ma,amikor láttam,hogy Szotyi nekem ajánlott egy blogdíjat,ami nagyon megtisztelő(bár nyílván képeim elismeréseként kaptam,hiszen 3napos blogmunka után még nem érdemlem meg annyira.)Főleg,hogy nagyon nagyra tartom őt.Úgy nem vág senki,ahogy ő és határtalan a fantáziája.Szóval mégegyszer köszönöm.Gondolkozom még egy picit,hogy kinek adjam majd tovább,mert már majd mindőtöknél járt,ezért általan nagyra tartott scrappereknek fogom adni.De hogy kinek,az legyen a holnap titka...
Puszi: Panda

2 megjegyzés: